|
Dissabte, 23 de gener, 20h
Baile de autor, és la unió entre coreògraf i intèrpret de Manuel Liñan. Després d’haver coreografiat per altres companyies i intèrprets com el Ballet Nacional d’Espanya, Rafaela Carrasco, Belen Maya... i haver-se consolidat com bailaor solista, Liñán ens proposa aquestes dues facetes de la seva carrera que el caracteritzen representades per ell mateix.
|
Diumenge, 17 de gener, 19:00 h
Pau Alabajos ens presenta el seu nou projecte discogràfic Les hores mortes, un CD publicat un parell de setmanes abans del confinament, que serà el substrat d'aquest espectacle especial que servirà com a tret de sortida del festival Barnasants 2021.
|
Divendres, 18 de desembre Jordi Purtí & Always Drinking Marching Band
Satisfacshow, el darrer muntatge de Jordi Purtí és un espectacle teatral universal amb música, teatre de gest i humor. Una Brass Band, fanfàrria de cinc músics d’estil gipsy balcànic, volten el món amb les seves versions i números de carrer. Aquest viatge també “existencial” els porta a passar per d’altres formes musicals i escèniques que els venen a trobar pel camí com a conseqüència de l'evolució natural, no premeditada: música clàssica, jazz i fins i tot pop rock.
|
del dissabte 12 al diumenge 13 de desembre, 18 h
Màgia i fantasia són els principals ingredients d’aquest ballet amb música de Txaikovski, basat en un conte d’Alexandre Dumas, que revisa i dulcifica la història d’E.T.A Hoffmann El trencanous i el rei dels ratolins.
|
Divendres, 4 de desembre, 20.30h
Març de 1966. Una dona de mitjana edat acaba de perdre el marit de forma inesperada. Sola, a casa, vetlla el seu cadàver durant una última nit. Sentiments, preocupacions, veritats no expressades obertament, conflictes i retretsseran els gran protagonistes d’aquest monòleg-diàleg, que posa punt i final a la vida en comú del matrimoni i encetarà una nova etapa, plena d’esperança i que mira amb il·lusió cap el futur.
|
|